Tosbisim Kızlar selam, geçen hafta cinsiyet için doktora gitmiştik bacak arasında hiçbir şey görünmüyordu şimdilik kız diyelim dedi bir dahaki randevuma da daha var. Böyle bir şey yaşayıp daha sonra erkek çıkan oldu mu acaba
Kaderozy Tosbisim benim öyleydi canım 11+ birseydi fikrimi söylerseniz kız dedi 16. Haftalık gittiğimde erkek dedi kesin
Tosbisim irem4556 çok erken baktığı için bi tedirgin olduk ona göre birkaç parça büyük eşya alacaktık
Alesh Tosbisim bana da 12+5te buyuk ihtimal kız dedi. Bacak arasını gosterdi bisey yok dedi. Sonradan olusabilir dedi bir sonraki kontrolde netlesir dedi bakalım. Merakla bekliyorum bende
Tosbisim Alesh benim de aynısı hiçbir şey görünmüyordu bacak arasında haftaya randevum var bakalım görünecek mi
Alesh Tosbisim hadi bakalım insallah gönlünden gecer olur saglıcakla alırsın kucagına bebisini. Cinsiyeti haber edersin olur mu 🫢
Tosbisim Kaderozy 15+5 te tekrar randevum var bakalım değişecek mi bizim de ilk çocuğumuz merak ediyoruz hepsi sağlıkla gelsinler inşallah 🌸