Biz de sorun var diye gittik doktora evlendikten 5 ay sonra 😂 1 sene olmaması normalmiş ama siz yine diğer ay gelin dedi . Çook fazla kafama takıyordum o yüzden olmuyordu biliyordum. O ay bıraktım aklıma her geldiğinde başka bişey düşündüm başka şeyle ilgilendim. 1 ay sonra 1 gün gecikmeyle öğrendim şu an13+1 deyiz. Her şey psikolojik. Sadece düşünmeyin keyfini çıkarın ilişkinizin kafa rahatlayınca oluyor.