Yaprakdokumuseverr Uykuda bi kasılma geldi uyandım 1 saattir girip çıkan sancılarım var. Ellerim buz kesti. Üşüttüm mü acaba tecrübeli olanlar var mı? 2 de randevum var ama bu sancıyla nasıl gidicem bakalım. Sizlerin doğum belirtileri neydi?
Hamilebirisi_06 Yaprakdokumuseverr bende öyleyim üşüttüm mü yoksa sancı mı anlamıyorum geceden başlamıştı ama çok hafif 34+1 eğer artarsa gideceğim dün kontrolde nst sancı yoktu
1_Pandackk Yaprakdokumuseverr doğum sancısı 5 dk da bir gelen düzenli sancilardir gaz sancısı veya başka bişey olabilir mi canım korkma öncelikle geleceği varsa gelir zatten ne yapsanda umarım vaktinde gelir bende erken doğum yapmış biriyim 27 haftalık doğum yaptım 🙏🏻♥️
Akdogan70 Yaprakdokumuseverr 2 yi bekleme eğer doğum başladıysa vakit kaybetme erkenden git eğer özele gidiyorsan zaten şimdi gittiğinde bile alırlar seni içeri
Yaprakdokumuseverr Hamilebirisi_06 Ben duramıyorum sancıdan ama doğum sancısı bu kadar uzun sürmez sanırım ya
Yaprakdokumuseverr 1_Pandackk korkmuyorum ama anlayamamak beni endişelendiriyo çocukla hastaneye gitmekte zor. Sırtım kopuyo sanki
Sinem-izgi 1_Pandackk konuyla alakasız ama neden 27 haftalık doğum yaptınız bende 25+3 üm doktorum erken doğum riski dedi ondan merak ettim
elmaelmaelma Yaprakdokumuseverr madem randevunuz da var, hiç beklemeden gidin bence. Müdahale edilmesi gereken bir şey varsa ederler, yoksa da “gelmişken randevumu da aradan çıkaralım, ikiye kadar beklemeyeyim” dersiniz.