Heyva Kizlar ihtiyaci olan vardir belki Dogum parasi 600 Emzirme parasi 183 ve kaymakamliktan iki altin parasi veriyorlarmış Oda 600 muş
Heyva Hnf bende hastamede yatiyorum burda bi abla bize soyledi kaymakamliga dogum raporu ile gidip iki altin parasi icin geldim diyecekmisiz o almış
Icot SimgeAydn ilk bebek 300 ikinci 400 üçüncüden emin degilim 600 olsa gerek. Emzirme parasi da 133tl.
Heyva gizemgnll dogum yapan her anne icin geçerli canm. calisan annelerde maaşına gore analik parasi da aliyormuş ayriyetten
Heyva Gizemhakan valla onu bilmiyorum ki ama gecerlidir heralde benim net cekmiyo düzgün netten araştırabilirsen bak
murgan Heyva bu altın parası acaba her şehirde mi geçerli ben çalışan bir hamileyim ve şuan dogum iznindeyim alan ark. Olursa bizide bilgilendirebilir mi tam net olarak bizde alalım sonuöta böyle bir hakkımız var ise
Heyva Hsna1 25 yasindayim🤗 3 uncu kizim 6 ve3 yaş10 günlük 10 yildir evliyim canm cocuk gelinlerdenim
Kezo Heyva size bişey sormak istiyorum bu rapor parası sigortan nekadar yüksekse ona göre mi para alıyorsun arkadaşım özelde doğum yaptı sigorta primi 1800 yatıyormuş 6500 almış