Nbnbn Evet canımm güzel ilerliyor seviyorum Selçuk beyi rahatlatıyor beni aynen aynı ilaçları verdi banada ama ben kullanmadım yaa yani kullanmak gerek belkide hata yaptım ama kızımdada kullanmamıştım içemiyorum ilaç malesef 🙂 kızım özelde doğdu fakat şuan özel hastaneler bence abartmş durumda yani çok ekstra bir hizmet almıypsun açıkcası sadece odada teksin evet bu güzel bişey ama kesinlikle insanına düşmek çok önemli bu yüzden devlet Hastanesi’ne devam etmeye karar verdimm yazık günah gibi geliyo bana o kadar paralar ya 😔