Ayıp olacak bir durum yok. Ama diğer doktor böyle son dk ve kendi hastanesindeki başka bi doktorun hastasını kabul eder mi bilemedim.
İsterseniz önce kendi doktorunuzla bi konuşun, normal doğum istediğinizi ve destekleyip desteklemeyeceğini, neden sezaryen düşündüğünü…
O arada diğer doktorun da sekreterine sordurabilirsiniz ya da başka bi hastanedeki doktorlara bakabilirsiniz…