Arkadaşlar 2li testim normal çıktı ama 3lü test yüksek riskli çıktı ve down sendromu denildi…
Aminyonsentez yada fetal dna önerdiler bunları yaptıran var mı ?
Aminyonsentez de sıvı alımından sonra bebeği kaybetme ihtimaliniz de var denildi…
Bilgisi olan yazarsa sevinirim…
3lü Testi özel hastanede tekrar yaptırmayı düşünüyoruz….