sarikiz1 Kızlar bu sabah bir bardak kadar bi kanamayla uyandım şimdi doktorumu aradım gel dedi. Bu haftalarda böyle bir şey yaşayan varmı ?
YeniGelinMeselesi sarikiz1 geçmiş olsun inşallah ciddi bişey değildir doktorunuz ne söyledi acaba niye olmuş böyle ? 💐
ikiprensesannesi27 sarikiz1 şu an 26 dayım 23 ten beri akinti şeklinde geliyor progestan düşük iğnesi kullanıyorum dünde gittim doktora bebek çok aşağıda dusuk riski var yat sürekli kalkma dedi
sarikiz1 Eko93 evet ama düzelmiş çok şükür bebek dönmüş kanama için enfeksiyon dediler bebekle alakalı değilmiş
sarikiz1 YeniGelinMeselesi enfeksiyondan dolayı dedi çok şükür bebekle ilgili değilmiş teşekkür ederim
Momofelisa ikiprensesannesi27 26. Haftada düşük değil doğum olur. Allahın izni ile yaşama ihtimali de yüksek oluyor artık yeni teknolojiler ile
ikiprensesannesi27 Momofelisa evet erken doğum ama bu aylarda yaşaması çok zor dedi doktor 2 hafta sonra ciğer geliştirici vuracak her ihtimale karşı