Evhamlikurabiyeanne bazen paradan daha onmeli seyler oluyor oda saglik, Rabbim yardim eder maddiyati düşünme bebegin saglikla dogunca odenir her borc ☺️
Benim 10 hafta kanamam vardi oksapar kanama yapmiyor , kanamam olmasina rağmen kullandım hep. Ama kanamam var diye doktorum aspirini içemezsin çünkü apsirin şakır kan bosalmasi yapar dedi ve kanama bitince icmeme izin verdi. Sizin bir kanama alaniniz yok diye düşünüyorum rahimde, o yüzden icmenizde hic bir sakınca yoktur bende 1.5 aydir iciyorum hic sorun yasamadim bebegimin gelisimi geriden geliyordu 1-3 gun arasi aspirinden sonra 3 gun ileri oldu gelisimi