Bende Eskişehir şehir hastanesine gidiyorum Tuğba hanıma ama yolun başında olduğumuz için şuan normal gözüküyor birde benim görümcem kas hastası zor kalkarsın anesteziden dediler sezeryan oldu maşallah hiç zorlanmadı korkutma kendini fazla anestezi verilmiyormuş.