Merhabalar, bekleyen herkese umut olmasını diliyorum 💙 Tüp bebek ikizlerimle 17. haftaya kadar sorunsuz gelmiştik fakat 17. haftada kanama ile servikal kısalığı öğrendik. Ardından bir kaç hafta daha aynı şeyleri yaşadık hastane yatışları filan derken doktor yemek ve tuvalet harici kalkmamalı söyledi (25-35 mm arasında değişiyordu hep). Haftalarca yattım o günü görelim bu günü görelim derken 30dan sonra gelen rahatlama ile 35 i gördük en son çok şükür. 15 Nisan Pazartesi kontrolüm vardı doktorum gün verecekti ya 16sında belki 1 hafta sonra derken plesantası yaşlanmış birisinin aşırı derecede kan akımı bozulmuş ve suları azalmış. Yarını da bekleyemem iki saat sonra almam gerekiyor dedi. Saat 16.20 gibi doğdular bebeklerim 💙 Bana hiç göstermeden hemen küvöze götürdüler ama ağladıklarını duydum bir tek o yetti💙 Sonra babasını çağırıp küvözde göstermişler. Ayağa kalkınca da bana gösterdiler 2030 gr biri 2050 gr biri doğdu. Mini minnaklar ama çok tatlılar 🤩 Burundan oksijen veriyorlar ve ağızdan mama tüpü ile besliyorlar. En son hemşireler doğduğu haline göre oksijen alımlarının daha iyi olduğunu belirtti. Bi süre küvözde kalacaklar ama canları sağolsun 💙💙 Darısı bekleyen herkese inşallah 🙏