eminegizem Bol su icmeme rağmen yine kabiz oldum bu gebelik durumu bende hep mi kabızlık yapar ya incir kayısı dışında kesin çözüm diyeceğiniz şeyler var mı
Hiiiillllaaaallll93 eminegizem dulcosoft diye bir şurup içiyorum bitkisel bol salatalık ve kuru kayısı biraz çözdü benim sorunumu
Semoski Kefir,ev yoğurdu, aç karna zeytin yağı ve kiviyi kabuğu ile yemek ben bunlardan fayda buldum. Bir de decavit multivitaminini içiyorsan o beni kabız yapıyordu
eminegizem Semoski decavit içmiyorum henüz vermedi 11 haftaligim, zeytinyağı ne kadar icmek lazım canım
Hiiiillllaaaallll93 eminegizem tabiki eczacınıza da sorun o bilgi verir zaten bana eczacım önerdi sağolsun rahatladım
Ytsnzy 11 haftalığım ilk gebeliğimde de kabızlığı dibine kadar yaşadım basur ve kanama ile birlikte bu gebeliğimde de var maalesef 2 gündür kayısıyı geceden suya koyuyorum sabah suyunu da içip kayısıyı yiyorum bi tık daha iyi gibiyim ama hep bi şişkinlik hali var bende bu yöntem de nereye kadar götürür beni bilmiyorum kesin çözümü varsa bende alayım🤷♀️