Sonunda bizde dogduk:) Darisi herkesin başina :)
Sıfır sanci, sifir aciklik ile gittigim kontrol gunumde.. bebegin kilosunda gerilik + sivinin azaldigini soyledi doktor hnm. Bu yuzden yatiş verdi. Doğumhaneye çıktık. Dogumun nasıl ılerlıcegını doktorlar kendı aralrında konustular. 3 Farklı cıhazlardan ölçtuler. Sıvının azaldıgını ama bebeğın kılosunun 3kg olur dedıler. Ve sonuç normal dogum sunı sancı verdiler. Saat 14 te alttan bişey taktılar ıp gibi. Saat 16.00 ya kadar 3 cm açıklık oldu ve suyum patladı..
saat 18.00 de 6 cm oldu. Ve saat 18.40 da kızım geldıııııı🥰🌸 devlet hastanesınde doğumum oldu kızlar. Boyle prenses gıbı karşılancagım hıç aklıma gelmemişti. Hemşireden tutun ebelerden stajyerlerden personellerden hepsınden o kadar memnun kaldım kı … hepsınden Allah razı olsun.. 50 cm 3.190 kg doğduk teyzeler, Rabbim hepımızın cocugunu hayırlı eylesın inşallah:) sormak ıstedıgınz varsa .. :)