meryemm34 farmasinin oxi ile aninda cikiyo. Ben bi kasik o toz dan koyuyorum bardaha, sonra kaynar su koyuyorum kasikla karsitrip kasik yardimi ile lekenin ustune döküyorum silmeden bile doktugum saniyede cikiyo sonra temiz islak bezle siliyorum bisi kalmiyo. Ben denemek icin ozellikle tekrsr tekrsr cay döküp sildim hatta 😂 hali yikamanin cikartamadigi lekeyi bile cikarttim sonra baktim iyi olunca😂kesinlikle bu sekilde dene bi canim bak gor döktüğün an cikiyo istersen sonrasinda silme bile ama deterjan nede olsa sil sen yinede