yarensimom09 Esenler kadın doğuma gidipte doğum yapan varmı yada doğum yapanı duydunuz mu nasıl acaba??
miniiiikfasulye yarensimom09 Duydum yapan bir pişman ayrımcılık yapmıyorum ama hep Suriyeliler olduğu için doktorlar bıkmış şekilde davranıyorlar aşağılayıcı tavir ama şans işi doktordan doktora değişiyor memnun olanda illa vardır insan denemeden bilemiyor
yarensimom09 miniiiikfasulye olabilir hastanenin %80 onlar malesef bizden çok onlar odalarda kontrolde görüyorum
miniiiikfasulye yarensimom09 Ben hiç gitmedim de cinsiyeti söylüyorlar mi orda var randevu sadece bide kaç haftalik söylüyorlar acaba