kızlar bahar alerjim var sürekli hapşırma burun akıntısı kulak damak kalınması göz yaşarması gibi şeyler oluyor normalde ilaç kullanıyordum geçiyordu doktorum allerset kullanabilirsin dedi bende çok kullanmak istemiyorum aşırı kötü olursam kullanıyorum aranızda böyle olan var mı ilaç kullanıyor musunuz