Elfbrcu Bebek kıyafetleri sıvı deterjan mı daha iyi yoksa granül sabun olarak satılan ürünler mi? Sıvı deterjan daha az siner diye stok yapmıştım ama bebek bakım eğitimi veren hemşire rendelenmiş beyaz sabunun çok daha iyi olduğunu söyledi. Var mı kullanan?
Minigiim-vebenn52 Elfbrcu duru granül sabun kullanıyordum rendelenmiş işte o Ama çok pahalı olmuş ya e bebeğin sıvı deterjanına ve granülüne bakıcam
Merve1414 Elfbrcu sıvı detarjan daha iyi geanurlulerde kalıntı oluyor çift durlama her iksiindede yapıyorum ama sıvı detarjan daha iyi
M-Urass_Mom Elfbrcu Bu konuda çoğu insanın granül deterjanın tam olarak kıyafetten gitmediğini gözlemlediğini okudum. Çoğu bebek kıyafeti de sıvı deterjanla yıkanmalı ibaresi varmış diye de okudum. Deterjan arınmadığından sıvı öneriyordu herkes bu forumda. Ben de sıvı aldım o yüzden
Minigiim-vebenn52 Merve1414 granülleri makine gözüne değil de çamaşırların üstüne serpersen bırakmıyor kalıntı
BabyAta Elfbrcu ben siveno ve duru granül aldım ama durudan hiç memnun kalmadım. Aşırı köpürüyor makinada durulanmak bilmiyor köpükler taşmıştı artık makinadan. Sivenodan memnun kaldım ondan devam ederim .