Minigiim-vebenn52 LinaLavin21 ertesi gün aldım hastanede aldım bant yapıştırmışlardı eve geldim evde de aldım iki üç gün sonra yani 7. Günü falan oluyor
Minigiim-vebenn52 LinaLavin21 hastanede almak hem rahatlatıyor hem de sıcak suyla göğüslere masaj yapıyorsun ki süt kanalların açılsın
kimoldugunubilirsinsen LinaLavin21 cumartesi sezaryen olmuştum. Pazartesi eve geldiğimde duş almıştım direkt
Nurr_22_22 LinaLavin21 ertesi gün yikandim su geçirmez bant taktılar zaten sorun olmuyor sonrasında da her duştan sonra iyice kurulaman gerekiyor ameliyat yerini
Bbuse12 Ben dikislerime bisi olur diye korkmustum eczaneden su gecirmez bant almistim sezeryan dikis yeri icin oyle dus almistim
Gizemd-01 LinaLavin21 salı sezeryan oldum çarşamba akşam duş aldım bişe olmadı su geçirmez bant vardı
poyrazin_annesi28 LinaLavin21 2. Gün eve geldim hemen duş aldım bandı çıkartıp. Çok çabuk iyileştim 😊
biranneikievlat LinaLavin21 Hastaneden evde geçtiğimde almıştım. Su geçirmeyen bir bandaj vardı kesi olan yerin üzerinde. Rahatlatmıştı ve sütümün dahada rahat gelmesini sağlamıştı 🌺