Arenn1 İlk hamileliğimde oğlum çok akıllıydi.Yani o kadar akıllıydi ki bazen hareket etmiyor diye korkardım.Ama bu ikinci hamileligim beni mahvetti.Bugun de daha kötü ağrıyor her hareketinde.Nasil dayanacam..Ağrıdan yatamıyorum.