Bende de bu haftalarda başladı. Doktorum magnezyum vermişti şikayetlerime baya iyi geldi. Ama şimdi 26. haftaya girdim aynı ağrı ve daha şiddetlisi sol bacağıma vuruyor komple. Üzerine basarken bazen sendeliyorum o derece kasılıyor. Geçen gün elime kramp girdi, çaydanlığı tutarken kendimi yakacaktım az daha. Bol su içmediğim ve bugünlerde magnezyum takviyesini düzenli almadığım için sanırım. İki üç gündür dikkat etmeye başladım umarım faydası olur tekrar