ilaydamom_ kızlar merhaba. ben 1,5 aylık hamileyken işten cikarildim. doğum parası alabilmek için hangi şartlar geçerli bilgi vermeniz mümkün mü. şu an 17 haftalık hamileyim doğum parasına hak kazanmak için ne yapabilirim. şu an işe girsem olur mu?
CitLemBik ilaydamom_ doğumdan 1 yıl oncesinde 90 gun priminizin olmasi yeterli hangi ay ne zaman ne sekilde oldugu onemli degil sadece 90 gun olsun. Bende 15 gun calisiyorum evden sigortam da 15 gun yatiyor ama yetkilerle gorustum. Sorun olmayacagini 90 gun prim olmasi yeterlidir dendi. Isterseniz 170 i arayarak yada siteden canki destek seklinde ogrenebilirsiniz
Sealemdar ilaydamom_ ben 3 aylıkken girdim ama hamile kalmadan önce kendim çıktım sonra tekrar girdim doğum parasını aldım
ilaydamom_ SmyEsciv bu ikinci gebeligim ilk gebeliğimde de bu iş yerindeydim kötü bir süreç atlattım ilkinde kanamam vs oldu bebeğimin kalbi durdu normal olarak bu da performansını etkiledi bir ay sonraki ay toparladım ama ikinci gebeligim birincisine yakın oldu. performansı bahane edip çıkardılar. baya mobinge maruz kaldigim icin de mücadele edecek gücüm yoktu uğraşmadım çıktım ben de
ilaydamom_ CitLemBik CitLemBik teşekkür ederim aradım hilgi aldım dediğiniz gıbı rapor tarihinden önceki 1 yil içinde 90 gün sigortalı olmak sigortalı olmak gerekiyormuş
SmyEsciv ilaydamom_ çok geçmiş olsun öncelikle Allah böyle insanları bildiği gibi yapsın bende izne ayrıldım şimdi ama neler çektim çalışırken hakkımı helal etmiyoruz Sizi çok iyi anlıyorum
ilaydamom_ SmyEsciv Çok teşekkür ederim asla hakkımı helal etmiyorum. hatta yönetici bana ilk gebeliğim sona erdiğinde kürtaj olup eve döndüğüm gün beni arayıp uzun bir süre bebek düşünmezsin değil mi dedi ağzım açık kalmıştı. bunu diyen de kendisi uzaktan çalışan yeni doğum yapmış bir anne. Allah sorsun gerçekten. Siz doğum iznine mi ayrıldınız