Kızlar merhaba bununda buraya yazmazsın demeyin 😂 ama ikidir beni sinir eden bir olay ve hamileliğimi de ilgilendiriyor. Pazardan kıvırcık alıyorum böcek olur evet sebze meyve ama iç taraf yapraklarında siyah yeşil kahve minicik böcek ivez tarzı şeyler oluyor aslında normal ama içim almadı önceki haftaki aldığımı öylece attım bunu şimdi yaprak yaprak ayırdım yine var. Hepsini karbonatlı sirkeli suya ısladım yani her sebze de olur yesem mi kullansam mı salatalarımda emin olamadım siz napıyorsunuz bir tek bende çıkmıyor demi bu böcekler 😶🌫️