aytencelik Kızlar sabah 12de sezaryen olacağım bu gece son 🥲 kendimi bomboş hissediyorum korku da oluyor arada heyecan kalp çarpıntısı 😢 uyumayan tecrübeli annelerimizden öneri tavsiye varsa alırım 🌸
Mina_yldz60 aytencelik gayet relax ol hep iyiyi düşün kavuşucağını kokusunu çekiceğini mis gibi koku bu arada o ilk öptürmeleri muazzam bişey rabbim çok güzel geçirmeni nasip etsin doğumunu ❤️
Askm aytencelik bende yarin olcam ama bana dokyorum 8.30 gibi gel dedi tam nezaman alcagina dair saat belirtmedi size tam 12 gibi yatsmi dedi
SmyEsciv aytencelik ayy nasıl bir duygudur acaba çok merak ediyorum herkese zamanında sağlıklı doğumlar olsun 🙏🏻🥰🧿🧿🧿🥰
aytencelik Askm bana 11de gel 12de seni alacağız sezaryene dedi bi aksilik olmazsa saat net dedi yani
aytencelik Esra_Omer_21 yok kafası haftasına göre iriydi doktor kanala girmeyebilir dedi biz de riske atmak istemedik
Askm Hopyymom canm valla gözumde buyuttugum kadar yoktu sonda sirta vurulan igne gram acimadi genel olarak cok cok iyiydi suan sadece gqz sancisi var onu arabilirsem iyi olcak zor birswy defil