Hamileliğimin 32. Haftasındandayım ve göğüslerim hamileliğimi öğrendiğim andan itibaren büyümeye devam etti ve bu da sarkmaya sebep oldu. Emzirme sürecinde daha da kötü olmasından korkuyorum. Verebileceğiniz tavsiyeler var mı? Sarkmayı önleyebilir miyim?