lena1234 zaten uyuz mu diye düşünüyorum çünkü hemen hemen 1 buçuk aydır kaşıntım var ama bu kaşıntı ilk göbeğimde başladı ve çatladı sonra bacağıma ve koluma kalçama aynı şekilde ama bakıyorum kaşıdığım her yer çatlıyor ve de ben sert kaşıdığım için yara oluyor bir de uyuz genelde eklem yerlerinde olur diyorlar benim kalçam tüm kolum tüm bacağım göbeğim kaşınıyor gün içimde de kaşıntı oluyor gece de oluyor ama yine de cildiyeye gidicem siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında dediklerime bakarak