Kızlar mikroba karşı alerjim var yani çok pis yere dokunsam ellerimde kırmızı benekler çıkar elimde çıkan iltihaplı yara yüzünden ellerim kolarim kanlı su toplamışi sayilamacak kadr çok çıkmıştı sırf iltihap mikropla temas etti diye..bide üsutunce bazen genelde mevsim geçişlerinde göz nezlesi olurum ve bu tamamen alerjik fark ettim gibi alerji ilacını içerdim ve geçerdi iki üç saatte bişey kalmazdı şuan hamileyim burnum tıkalı değil sürekli hapşırma ve göz yaşarması yasoyorum ışığa bakamıyorum alerji ilacı kullanmasam bu bir hafta sürüyor devamlı burnum akıyor ve alnımin içi kaşınıyor sanki soğan koklamisim gibi sanki burnumda yakıcı bişey var baharat çekmişim gibi böyle bir alerji.. alerji ilacı bu dönemde kullanan varmı kullanmasam geçmez süründiruru gözlerim kör olacak gibi kızarır ve kızardı da napcam ?