merimiri Kızlar bazen daha ağır bazen daha hafif olmak üzere kuyruk sokumu acısı yaşıyorum sağlık ocağında tahlil esnasında ebeye sordum o oluyor dedi sizler yaşadınızmı daha 18. Haftadayım artarak devam eder mi diye korkuyorum 🤷🏻♀️😒
miavega merimiri Bende de var. 23.haftadayım uzun haftalardır gelen giden bir ağrı bu ☹️ ani giren bir ağrı değil bendeki. 3-5 dk devam ediyor oturuş ya da yatış pozisyonunu değiştirince azalıyor. Daha çok gün sonunda hissediyorum
ozozturk merimiri bende de o donemlerde olmustu. Doktorum normal oldugunu soylemisti. Oturmak yerine surekli yan yatiyordum :( uzun sure ayakta kalmak ya da uzun sure ayni pozisyonda hareketsiz oturmak sebep oluyor. Bebise bi zarari yokmus ama biz biraz cekiyoruz :(
ngksu Bende de var afedersiniz popomun üzerine oturunca da kalkmak istediğimde çomak batmış gibi oluyo ya da bazen onun üstüne oturuyorum 1-2 dk uyuşukluğun çözülmesini bekliyorum hatta ani kalkışta ağrı bile oluyo anlamadım gitti
merimiri ngksu aynı durumdayım otururken kalkarken anlık bi ağrı oluyor bilemiyorum doktorunuza sordunuz mu
miavega merimiri aynı şekilde ben de az önce tam popomun üstüne sert bir yerde oturdum 5-10 dk. Ağrının geldiğini hissettim şimdi yattım dinlendikçe geçiyor. Şöyle bir şey okumuştum. Bebek büyüdükçe kemiklerimiz de genişleyip bebeğe yer açıyormuş ve doğuma hazırlanıyormuş 🥲 bu ağrıların sebebi de bu sanırım
merimiri miavega evet bende okudum biraz leğen kemiği büyüdüğü için oluyor falan yazıyor da ne bilim herkes de olan şeyler de değil insan bi düşünüyor bi de ilk gebelik olunca ☺️☺️
miavega merimiri evet ya herkeste başka şeyler oluyor. Benim de ilk gebeliğim, her şeyi didikliyorum normal mi diye 🙈 sizi çok iyi anlıyorum 💖