Kızlar merhaba 24. Haftam da kanama gibi lekelenme ve sancı şikayetiyle doktora gittim bebeğin eşinin asagda olduğunu ogrendim endişelendim açıkçası progestan a başladım bu durumu yaşayan var mı ya da yaşayıp doğum yapan ne gibi önlemler aldınız hangi haftada doğum yaptınız?