aytencelik Meltem423 benim de yarın doğumum 🥹 sizin önerileriniz falan var mı benim aklıma soru gelmiyor heyecandan ve korkudan 😢
AnnesininBaliii07 Meltem423 bende ikinci sezeryanimi olucam🥺 dün 24 nisana tarih verdi 37+6 da bebeğim dünyaya gelicek heyecan korku bir arada nasıl yattığımi bilmiyorum heyecandan, inşallah zor bir serec olmaz🥺
Meltem423 aytencelik şöyle söyleyeyim herkesin farklı doğum oluyor benim ilki çok kolaydi 2.zor o yüzden şuan bile anın tadını çıkarıyorum ağrım olsa bile
Meltem423 Ozlem_032 benim ilk doğumum çok kolaydı 2.ci bence aynı yer kesildiği için daha zor du 1 gece daha kalmayıp çıktım eve geldim insallah sizinki güzel gecer