Elifcayyy
Kızlar ben şubat ayında kürtaj oldum gelişim geriliğinden dolayı. Yeni hamile kaldım muayene olmam gerekiyor İstanbul Bağcılar’da oturuyorum burada iyi bir hastane uygun muayene ücreti olan ve kapalı çok iyi bir doktor önerisi olan varsa yazabilir misiniz acaba cuma günü gitmek istiyorum ☺️🌸 şimdidenn teşekkür ederim 🙏