sl_bcx bence zehirlenmemişsinizdir. Bir arkadaşım etten zehirlendiğinde 1 hafta hiçbir şey yiyemeyip sadece kusmuştu. Sizin içinize kurt düşmüş psikolojik olarak mideniz de etkilenmiş gibi geldi bana ☺️
Çok nadir ben de Namet in dönerini alıyorum. Ama içlerinde illaki çiğ oluyor bu yüzden biraz su ekleyip 15 dk falan suda kaynatıyorum. Zaten o suyu çekiyor, sonrasında gönül rahatlığıyla yiyorum 🌸 aklınızda olsun