Kızlar 18 nisanda sezeryanım var inşallah 5 yaşında oğlum var şimdiye kadar bişey yoktu bugün bütün stresini sinirini attı siz beni sevmiceksiniz artık kardeşime yapacaksınız herşeyi dedi gözleri doldu bende hassasım zaten Bi ağlama geldi banada çok üzüldüm her istediğini yapıyorum bebek alışverişi yaparken hep oğluma da aldım kıskanmasın diye kıyafetleri birlikte seçelim dedim hep şimdiye kadar sesi çıkmadı bugün eşimi de benide çok şaşırttı hareketleri konuşmaları değişti bambaşka bir çocuk oldu 1 günde bende 2 gün hastanede kalcam aklımdan çıkmıcaktı zaten bide böyle yapınca çok üzüldüm hediye falan da alacam yarın doğum yaptığımda veririm diye ama etkisi olurmu bilemem başka neler yapabilirim çok canım sıkıldı akşama kadar oyun oynadım konuştum anlattım güzelce herşeyi ama kafasına o kadar yerleştirmişki herşeyi korkutuyor bu durum beni benimle uyumak istiyor sürekli sen gelince de seninle uyucam diyor tamam dedim kafası rahat olsun diye huyuna gidiyorum sizin fikirleriniz varmı aynı şeyleri yaşadınız mı