Gezgin_anne12 yok ya ne alaka bir bardak , sağlık çalışanıyim aktifim işi birakmayi kaç kere söyledim Dr um kabul etmedi , 5 kg normald e ama sen dikkat et 3 kg maksimum kaldır dedi, çalış dediler , biz de sende elimizden geleni yapıyoruz ilaçlarını kullan dediler , dusecekse yattigin yerden dahi düşer tuvalete giderken dediler , iki ayrı Dr a gittim düşünün birine guvenmeyip ikiside bunu dedi , çalıştım valla kanamm oldu iki kere , ozaman 3 er gün kendi isteğimle yattım evde izin alıp , yasayacaksa dedi Dr un biri yaşar ama yasamayacksa zaten sagliksizdir yatarak dahi olmaz bu bebek dedi , stres mahveder çalış hem dolaşıma da ihtiyacı var dediler🥴🙈valla korka korka çalıştım , ama iyiyiz bin şükür , bazen gebe olduğunu unutup hastane koridorunda hızlıca yururmusum napiyorusn sen dur diyorlar 😅