Aleyna_01
Kimseyi dinleme canım, 32+5im, bende nişan gelmedi ama sancı yaşıyordum, bayramdan dolayıda muayene olamadım bugün gittim hemen. Meğerse sancılarım 100 lere çıkmış ben anlamıyormuşum. Hemen durducu ilaçlar vurdular. Sancı durunca o kadar hafifledim ki meğer 10 gün boyunca sancılıymışım haberim yok. Biraz daha bekleseydim erken doğum yapacaktım ve çocuklarım kilo olarak ufaklar daha. İmkanın varsa git bi nstye girmene bakar. Zor bir şey değil ama bebeğin için önemli. Daha 30 hafta çok küçük