Adenbebek hala kız umudum var benim 🙈 kimisi diyor ya erkenden pipi gördük vs diye benimkinde 11+4 de başka bir doktor da bacak arasında bir şey gözükmedi erkek gibi gelmedi bana ama bu haftalarda belli olmaz iki haftaya netleşir demişti şimdi Cumartesi o doktora gidicem merakımdan 😂 çok heyecanlıyım