36 + 6 haftadayım karnım bi anda, indi bi hafifleme oldu dünden beri idrar kaçırıyorum ve sürekli tuvalete çıkıyorum sancılarım oluyor ama düzensiz girip çikiyor ve iç çamaşırım sürekli ıslak ilk hamilelik olduğu için bilgim yok doğum başlangıcı mı hastaneye gdilmeli mı