merhaba Fetal DNA yaptırmak istiyorum sanırım 10. Haftadan sonra yaptırmak mümkün henüz 8 haftalık hamileyim biraz araştırma yaptığımda 2 li 3 lü taramalarda sanırım yanılma payı daha yüksek olabiliyormuş aranızda benim gibi direk fetal dna yaptıran var mı memnun musunuz hangi firmalarda yaptırdınız ve ücretleri benimle paylaşabilir misiniz rica etsem 🙏🏼🙏🏼