Sevde345 gerçekten kızlar kafayı takmayın 3 düşüğüm oldu 4, ye hamileyim ve hepsi 2,5 /3 ay ara ile kaldım ilk evlendiğimde uzınn süre olmadı diye cok üzülüyordum sonra kayınvalidem biraz rahatsızlandı onunla uğraşırken bi anda kaldım kan pırtılaşma problemim varmıs düşüklerim ondan olmuş suan ilaçlarımı kullanıyorum çok şükür iyi gidiyoruz demem o ki kafaya takmayın sonra ben bebeğim oluyor diye saldım düşükleri de genetikte baktrınca ona çözüm bulduk şükür..