Sevde11 Bu saatlerde acikinca neler yiyorsunuz kızlar akşam 7den sonra ne yesem midem yanıyor benim şuan çok açım ama korkumdan yiyemiyorum
mombarbie_ Sevde11 yoğurt içerisine meyve doğrayıp yiyebilirsiniz 😊 Ben bazen Nesquik yiyordum soğuk sütle yapıp 😊
Merve-betul Sevde11 portakal mandalina tarzı seyelrr yeme acayip yakiuo hafif seyelrr ye muz idaeal soda icebilrisnn çiğ cebiz fındık olur bı barfak sütle de olur hafif en azından mideni bastırır yada grissini de olur
Mesen Sevde11 kuru ekmek de olsa yerim saat hiç önemli değil 😂😂yeterki birşeyler yiyeyim sonra kilo aldım diye de üzülüyorum😂
Kelebekmisaliihayat Sevde11 yoğurt, sade ya da içine meyve doğruyorum. Ayran, maden suyu , su, çorba vb