Senakbkayz Kızlar 35 haftalık olduk ilk hamileliğim bebek sık sık bir yerde toplanıyor orası semsert oluyor baskı hissediyorum sonra kendiliğinden geçiyor acaba kasılmamı yaşıyorum anlam veremiyorum
ZeynepDuru17 Senakbkayz yeri daraldığı için oluyo merak etmeyin benim üçüncü gebeliğim bendede baskı oluyo alt kısımda hissediyorum doğacak gibi oluyo sanki ama yeri daraldığı için toplaniyo
Deryasennnn123 Senakbkayz Bende aynısını yaşıyorum toplanma gerilme ve ağrı oluyor doktorum kaç dakikada bir oluyor ve ne kadar sürüyor diye takip etmemi söylemişti 30 saniye sürüyor en fazla . Kasılma olduğunu söylemişti ( 32.hafta)
Senakbkayz ZeynepDuru17 Bebişimiz dönmemiş bundan sonra da dönmez dedi doktor zaten yeri çok daralmış ama bazen bende alt tarafımda itekleme hissediyorum çıkmak istiyormuş gibi
ZeynepDuru17 Senakbkayz aynen bende öyle hissediyorum büyüğü için hissetmemiz normal ben sezeryan olcam zaten