yesildeniz Gyulche bende 36+5 im 2 haftadır aşırı derecede kasık ağrım var. Bebek baskı yaptığı için doktorum normal dedi.
Gyulche yesildeniz bende sizinle ayni haftadayim ve benimde 1 haftaddir bazen cok sidetli bazen cok hafif duzenlindeil belimede vuruyor arada sanirim douma hazirlik
yesildeniz Gyulche aynen öyle kardeşim. Hiç endişelenme neredeyse tüm hamilelerde aynı durum var. Bol bol dinlen uzan yorma kendini.
yesildeniz Gyulche bana doktorum b 12 iğnesi verdi onu vuruyorum arada gerçekten iyi geliyor bi doktoruna danış