27+3 üz sırt ağrım başladı hergun eşime masaj yaptırtıyorum arada kaşık ağrım oluyor doktor normal bu haftalarda olur dedi şekerle haftalarca uğraştık çok şükür bitti diyet yaparak diabet hastaligindan çıkardılar şimdi rahatladım ama diyete devam ediyorum bebeğe de bana da faydası var diye 2 gündür burnum tıkandı hersey yaptım geçmiyor bugün Allah’a dua ediyorum artık uyandığımda en azından açılsın diye hamilelik işte zor geçiyor ilerledikçe ağırlaştık bakalım daha neler görecez 2. Gebeliğim bu ama zaman insana her şeyi unutturuyor Muş