Kaç haftadır göstermemişti bugün 17+2 olduk kendi doktoruma cuma günü randevum vardı bugün kızımı doktora götürdüğüm hastahanede muayene olayım dedim doktor hemen gördü kız dedi 2. Kızım geliyor Allahın izniyle sağlıkla doğsun inşallah🙏 tüm anne adaylarınada tek dileğim budur buradaki herkes de kız demişti bu arada çok hisliymişsiniz canım anneler🌸🩷