Adenala ikinci dogumu idi En son aradığımda çarşıda Bir eksiği vardı onu alıyor du 😄hazırlan gel doğurucam bügun galiba dedi.1 saat geçmedi abim geldi. Hadi ablan doğum yapmış dedi. Ben dalga geçiyor sanıyorum 4lüleri yakıp son hız gidince inandım. Eve bir geldim kaynanası göbeğini bile kesmiş ( yavrum o yüzden 1 hafta antibiyotik tedavisi gördü 😏😏) Nişan gelmeyince suyu da doğum anında akmış Ona güvendi demek ki