10lu takım verdiyseniz direkt o şekilde verin. İçinde tulum da oluyor takım da oluyor. Onlar giydirirler duruma göre.
Ben öyle hepsini vermiştim ilk doğumda, ikisini üst üste giydirmişlerdi. Artık yeni doğduğu için mi öyle iki kat yaptılar bilmiyorum. Akşam oda sıcak olunca çıkarmıştık biz.
Ama genel olarak tulum daha iyi sanırım. Takımda bel lastiği göbek bağına denk gelebilir.