SerpilDrgt24 Endişe etme cnm o bebişler gayet iyi besleniyorlar. Zaten ilk üç ay bebekler annenin yediklerinden değil, hormonlarindan beslenirler. o üç ay zarfinda da sen bu surece alisip daha rahat edersin. Ben 7 aya yakın bulantilar sebebiyle hic birsey yiyemememe ragmen, bebegim hep normal kiloda ilerledi. Çok etten arastirip bilgi kirliliklerine inanma. Doktorunun dediklerine inan sadece. İyi bir hamilelik sureci diliyorum. Tadını çıkar 😉