Tugba-ikizler Günümüz bellı oldu kızlar 25 nısan 37. Haftada sezeryan günü verdi doktor erken gelmezlerse 25 nde doğumum var sızde durumlar ne
Kbraa_1234 Tugba-ikizler saglikla kucağıniza alirsin inslalh bende Çarşamba günü sezaryan olucam bebisim 38+1 hafta lik oluyor
Kbraa_1234 Umut_aras gecen hafta gittigimde 37 haftalikti 3.100 gramdi sabah kontrele gidicem bakalim kac kilo
sedasvs Yaa maşallah bugünlere gelmişsiniz darısı başımıza inşallah:) Allah sağlıkla kavuştursun canım çok sevindim🌸🥰 biz de bugün 26+3 olduk. Hedefimiz önce 30u görebilmek🙏 tabi oğlumla kızım sabrederse :)) cinsiyetler neydi sizin?
sedasvs Tugba-ikizler ben şuan böyleysem tahmin edebiliyorum zorluğunu ya Rabbim Meryem anamıza yardım ettiği gibi sizin de yar ve yardımcınız olsun inşallah 🥰🙏 kiloları nasıldı bugün? Çift yumurta değil mi? Rabbim bağışlasın 🥰🌸💕💫
Tugba-ikizler sedasvs valla benımkıler 2217-2375 bıraz az geldi kılosu ama Dıger kızımda küçük doğmuştu ama çok çabuk toparlanmıştı ınsallah bunlarıda kuveze gırmeden kucağıma alırım yanı bünye bu kadar alıyo yememe ıcmeme de Dıkkat edıyorum ama olan bu 🥰 evet bızımde cıft yumurta