Hatice4200 17 haftanın içindeyim buralarda midemin altında karnımda bir haraketlilik var sanki birşey sıkışıyor hareket ediyor gibi tam anlamadım oturunca çok oluyor uzanınca vs birşey yok önceden hiç yaşamadım yeni yeni oluyor normal mi acaba
Semyil Hatice4200 bende tık yok vallahi 😂 bende 17.haftanın içindeyim karnım falanda yok sinirim bozuluyor 😂
Dml991 Hatice4200 midenşn altındaysa bence bağırsak hareketi 😟 çnkü daha minik göbek deliğinin altındadır 17 haftada
Zeyneppx Hatice4200 ay bugün bende de oldu ama ben 15+5 gerilince bişey yok uzanınca yok oturunca kaşığıma doğru karnımda bişey sıkısıyor resmen
Hatice4200 Angel161023 yaa 🤭🌸 ay nebiliyim valla ilk çok korktum Şuan uzanıyorum hiçbirşey yok oturunca oluyor
Hatice4200 Semyil ay ben de de yeni yeni oluyor karnın iç yapısı geniştir belki ben 1 65 boyum var hafif karnın çıkmış diyorlar bilmyrm tamam zamanla olucak Şuan çok heveslenme 😂 ilk gebelik mi
Hatice4200 Zeyneppx ya aynen bende öyle karnımın üzerine tepki verince birşeyler oluyor rahat oldu mu birşey yok
HmerveK Hatice4200 hareketlerini hissetmeye başlamışsınız☺️ara ara kasıklarınızda anlık ağrı oluyor mu? Herhalde dönüyor diye yorumladım.
Hatice4200 Enfal_06 zamanla olabilir bende tam hissettim sayılmaz aslında ya şey d vitamini kullanıyor musunuz