Merhabalar, 3 gündür süren sancılarım sonucu doğum yaptım. Öncelikle Çakmak Erdem Hastanesinin kadın doğum çalışanlarına ve Çamlık Tıp Merkezinin doktoru Gönül Çığ hanımefendiye teşekkürlerimi iletiyorum. 3 gündür sancılarımı çekiyordum, su/nişan gelmeden. Bugün hastaneye geldim, rutin muayeneme. 1 cm açıklığım olduğunu söyledi Gönül hanım. Sonra NST cihazına bağlandım, sancılarım yüksek seyretti. Hastaneye yatışım yapıldı, 3 saat içerisinde 10 cm açıklığa kavuştum. 10 cm açıklıktan sonra yarım saat çatalda doğum yaptım. Beni hiç strese sokmadan, hiç yormadan doğurttular. İlk doğumum olmasına rağmen 3 saat içerisinde doğurdum. İç dış bir kaç dikişim var, estetik dikiş. Yürüyüşümü yaptım, yemeğimi yedim, üzerimi giyindim. Gayet iyiyim. Allah hepinize böyle su gibi bir doğum nasip etsin 💕 İstanbul Anadolu yakasında ikamet edenler için tek önerim Çakmak Erdem Hastanesi, doktor olarak da Çamlık Tıptan Gönül Çığ. Asla pişman olmazsınız. Benim de hikayem böyle bitti. Sorularınız olursa severek cevaplarım 🤍 Demek istediğim kadınlar olarak çok güçlüyüz, aşamayacağımız engel yok. O yüzden hiç birimiz yapamam diye düşünmeyelim. Kendi potansiyelinizin farkında olun 🤍