Selam hanımlar saat 12 den sonra 38+5 günlük oluyoruz bu ikinci hamileligim baya aktif olmama rağmen yürüyüş egzersiz ananas hurma ılık duş bunlara rağmen hala bir santim bile acilmam yok doktorum 10 gün sonra gidiyor bugün kontrolde 39+3 gün ile uyumlu kilosu 3800 dedi biraz daha beklersek 4 kilonun üstüne çıkacaktır dedi bu yüzden çarşamba günü yatış verdi propes uygulanacak daha önce bu şekilde dogum yapan var mı nasıl geçti korkuyorum hiç bu şekilde uğraşmayın sezeryan a mi yönelsem diyorum ama Bi yanımda dene şansını diyor bana akıl verin lütfen.🤦♀️